ای سالار بزرگ
نوین گستر
به وبلاگ نوین گستر خوش آمدید!

   پروردگارا : از من ابزاری برای صلح خود بساز :

      در جا ييکه آسيب است / بگذار من بذر بخشش باشم !

      در جاييکه شک نهفته  / بگذار من بذر ايمان باشم !

      در جاييکه ياس خفته بگذار من بذر اميد باشم !

      در جاييکه تاريکی است / بگذار نور باشم !

      در جاييکه اندوه نهفته / بگذار بذر شادی باشم !

                             ای سالار بزرگ

     اين نعمت را به من عطا کن که : پيش از آنکه به دنبال درک شدن

      باشم ! درک کنم / پيش از آنکه به دنبال مهر باشم ! مهر بورزم !

      چرا که در بخشش است که می ستانيم و در بخشيدن است که

      بخشيده می شويم !ودر بودن است که درزندگی جاودان زنده ميشويم

     

ای عشق همه بهانه از توست

 

                                       من خامشم / اين ترانه از توست

 

      آن بانگ بلند صبحگاهی

                                             وين زمزمه شبانه از توست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:مناجات , سالار , بزرگ ,,
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا